LEADTEK WINFAST TV2000XP GLOBAL WIN7 DRIVER DOWNLOAD

Ljudi uzo sam ovu karticu pre par dana i mogu vam reci da sam prezadovoljan kvalitetom slike koju daje i tehnickom podrskom,kartica se lako montira i instalira,software koji se dobija uz karticu nije los kao sto pricaju ali bi preporucio da se skine najnoviji direktno sa LEADTEK sajta,teletext se isto posebno instalira a takodje skida sa oficijalnog sajta proizvodjaca,nesto sto me je posebno odusevilo je daljinski koji se uopste ne razlikuje od klasicnog daljinskog TV-a a pogotovo sto njime mozete da gasite i palite racunar. Direct Download Success Stats: Nemam pojma, mozda sam ja ocekivao vise od slike ali ne daje nista specijalno bolju sliku u odnosu na krs kartice nepoznatog proizvodjaca koje sam vidjao na drugim racunarima. Leadtek Winfast Tvxp Global 2. Samsung Galaxy S8 Review. Fifty Shades Freed - Movie Review. Kako mogu doci do sw za koriscenje kartice?
Uploader: Zulkilar
Date Added: 14 April 2008
File Size: 60.70 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 32718
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





I mene je zez ton kad sam prebacio karticu u novi komp sa win 7 64bit.

Kupio sam je i instalirao drajvere sa cd-a, radi na win 7 x Sve radi bez problema i na WIN7 Kartice su iste ali daljinski nisu moj je bele. History of the Bicycle.

Leadtek Winfast Tvxp Global Driver Download Version

Kako mogu doci do sw za koriscenje kartice? Nisam imao nikakvih problema. These apps will allow you to check your Internet speed, get a PC backup and even tune-up your PC performance. Next, Easy Driver Pro searches a database of over 11 million drivers and matches missing, corrupt, or obsolete Drivers to the latest, most compatible drivers for your operating system.

Idem da je instaliram Kartica je odlicna, imao sam mnogo problema da instaliram softvet jer je uputstvo katastrofa, najbolje je pustiti windows da instalira drivere pa onda rucno instalirati korisnicki softver. Koristim ovu karticu vec godine i odlicno radi, trenutno radi na win7 64bit bez ikakvih problema, drajvere uvek skidam sa projzvodjacevog sajta.

Snimanje tva i radia je sasvim ok, na klik. Da li negde treba podesiti neki parametar.

Leadtek WinFast TV2000XP Global Driver

Probao sam raznorazne verzije drivera, softwera ali ni sa jednom nisam bio zadovoljan. Winfast tvxp expert quality check Mozda ja ne umem da doteram slku ali rekao bih da nije to. Inace extra je slika i zvuk!!

Na daljinski nekad reaguje, nekad ne. Easy Driver Pro will scan your computer for missing, corrupt, and outdated Drivers.

It checks everything such as sound card, graphic card, monitor, mouse, printer, etc. Dakle, ako ikako mozete, pre kupovine je testirajte na svom sistemu pozajmite od nekogjer je kartica inace stvarno odlicna, pod uslovom da vam se ovo ne dogadja, ili vam ne smeta kidanje procesora i vremenski razmak izmedju slike i zvuka koji se vremenom stvara: Imam tu opciju ali kad ukljucim nista se ne desi, dzabe klikcem samo. Kole ; to je problem sa pci slotom, nema dobar kontakt sa karticom, meni se ista stvar desavala sa 56k modemom, a i sa tv kartom, moraces necim da je fiksiras u polozaj u kome radi.

LEADTEK Tv Tuner WinFast TV2000XP Deluxe Application

Hlobal mi na rec jer mi je kroz ruke proslo na desetine razlicitih TV kartica. Svaka cast Leadteku, ima pregrst dobrih TV kartica, ali ova je totalni promasaj.

Sto se tice zvuka mora se podesit rucno Za teletekst nije tacno ima i radi Za podesavanje kanala problem je sto trazi da gv2000xp bude perfektna inace nece da je memorise zato skeniraj i poslje skeniranja odaberi sam kanale rucno bar sam ja tako uradio i radi -: Od samog pocetka Gigabyte je non stop bagovala na Windows XPnestajala slika, posle ak minuta zvuk pocne da tv2000p za tonom a daljinski je blago receno uzas jer nije radio od samog starta kako treba.

To nisu iste karte You can install the drivers manually for FREE.

Black Panther - Movie Review. Carska kartica, imam je od Ima i mogucnost slikanja frejma tv programa u jpgu, zanimljivo. Sve cene su informativnog karaktera. Wihfast me kako da ukljucim ovo slika u slici ili ti TwinView?

Sve u svemu, nije lose. Boje jer ima neko instalacioni disk za takvu karticu.

Comments